torsdag 25. juni 2009

Trento Italia

Da er jeg tilbake i byen etter en liten visitt i byen Trento i Italia. Jeg var nok med for fornøyelsens skyld, men min mann og min svoger var på business tur. De var på konferanse med det italienske hudpleiemerket Bioline. Bioline har utrolig gode produkter som anbefales på det varmeste. Her finner du den norske siden for Bioline hvis du vil lese mer.



Trento er en utrolig koselig liten by som ligger ca 2 1/2 time nord for Milano og nær Dolomittene.


Jeg opplevde mye på de få dagene jeg var der og blant annet besøkte vi den kjente Ferrari Spumante fabrikken utenfor Trento. Nei, vi så ikke på biler for dere som ikke kjenner det italienske ordet spumante...hehe! Spumante er det italienske ordet for champagne:) På denne fabrikken fikk vi omvisning og forklaringen på hvordan de laget Ferrari Spumante. Vi fikk også besøke de enorme kjellerene med sprudledrikken og her skal jeg si at det er snakk om kvanta:) Og tilslutt og ikke minst var det prøvesmaking:)






Nydelige bobler som anbefales på det varmeste i den varme sommernatta:)
God helg!
Klem Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥