lørdag 3. oktober 2009

"Nytt" gammelt sengeteppe

Mine foreldre er på besøk i byen denne helgen, og i bilen hadde de pakket med seg et herlig gammelt heklet sengeteppe. Jeg har forsåvidt hintet frempå at et slikt sengeteppe hadde vært fint på den største prinsessens rom og i helgen ble det altså mitt:)
Min mor er litt usikker på hvem som har laget det og hvor gammelt det er. Men en ting er sikkert, det er at det kom fra min mormor og at hun muligens igjen har fått det fra en gammel tante eller noe sånt. Uansett, teppet er utrolig flott synes jeg og jeg er veldig glad for at det passet så fint på prinsessens rom. Her kommer noen bilder av fra prinsessens rom.....sant at det heklede sengeteppet passet fint inn?







Ha en fortsatt strålende lørdagskveld:)

klem

Nina

2 kommentarer:

  1. Nydeligt rom og sengeteppe. Tror hun koser seg der. Hvor har du kjøpt de søte bokstavene over sengen hennes? Englebarn kanksje?

    SvarSlett
  2. Så koselig rom!! Elsker den vimpelrekken med både rødt og rosa i, utrolig søt:) Gøy med barnerom!
    Ha en fin søndag du også:)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥