onsdag 27. januar 2010

Fridag

I dag har jeg fri.
Har bare lyst til å være inne. Bare være inne å male, strikke, sy, fikse og ordne.
Og ikke minst drikke deilig kaffe fra min fantastisk Nespresso maskin:)


Men,.....for en familie på 5 er det jo alltid noe som må kjøpes, ordnes, hentes og bringes. Jeg må nok derfor ta turen ut i regnet....usj. Jeg tror rett og slett jeg må pile ut med en gang, for å få litt tid til alt det kjekke etterpå ;)

Bilde lånt fra we <3 it

Ha en fantastisk onsdag så lenge!
Smil og klem
Nina

3 kommentarer:

  1. jeg har og fri...og koser meg hjemme...men må ut noen ærend:)

    SvarSlett
  2. Håper du har fått unnagjort må oppgavene dine nå, og kan kose deg hjemme.

    Jeg har også fri, men må snart ut i regnet jeg og;)
    Kos deg med fri`en...

    klem,I

    SvarSlett
  3. mmm... den kaffen så fristende ut ...!

    så det regner hos dere,
    hm, her i Oslo er det nydelig vinter
    kaldt nok med - 7 idag ... brrrr....

    det er blå himmel & sol masse snø
    man kan da ikke ønske seg mer ...!

    så heldig du er som har fri midt i uken
    jeg hadde også det tidligere,
    men nå jobber jeg hver dag og av og til
    savner jeg det å bare kunne sulle litt
    rundt for meg selv ja ...!

    ha en fin torsdag :) klem ♥

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥