mandag 22. februar 2010

Mitt favoritt bilde

Jeg har mange bilder jeg er veldig glad i, men dette bildet er en av mine favoritter.
Bildet er av Terje Resell og jeg tror det heter "Sjongløren"


Jeg er veldig glad i abstrakte bilder uten for mye stæsj og farge. Men jeg vet jo selvsagt at smaken er som baken, den er delt i to.


Hvilke bilder liker du? Spesielle typer, farger, motiv etc? Gleder meg til å høre:)

Kanskje dette blir en liten føljetong fra meg;)


Ha en fortsatt fin mandagskveld!

Klem
Nina

3 kommentarer:

  1. Bildet var stemningsfullt
    og vakkert ...!

    Jeg er veldig glad i store lerret bilder
    kunne ha lyst til å male et selv også
    men har liksom ikke kommet meg dit
    hen foreløpig ...!

    Ønsker den en fin kveld vennen min ...!

    klem

    SvarSlett
  2. Nydelig vakkert bilde!
    jeg har ingen spesielle bilder eller kunstnere som jeg liker! Jakter enda...Men, dette kunne jeg godt hatt på veggen ja!

    Ha en fin kveld videre,
    klem,I

    SvarSlett
  3. Kjempefint bilde!! Stilig!;)

    Personlig elska ej farga!! hehe du veit no mej...:):) Men synst det e stilig med meir "fargelause" bilder også! Alt til sin plass og si tid:)

    Masse god helg til dej og dine, Nina!! :)

    Klemklem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥