fredag 12. mars 2010

Jentehelg

I helgen får jeg besøk av 4 gode venninner fra Trondheim.
Gjett om jeg gleder meg!
Vi skal ha en skikkelig jentehelg med masse skravling, shopping, cafebesøk,
vin(smaking;)thi hi, restaurantbesøk og kanskje en liten tur på byen:)
Gleder meg til å se dere igjen jenter

Fikk lyst til å vise dere noen vårlige-/sommerligebilder på en tidlig fredags ettermiddag!



Bilder lånt fra we♥it

Da kan vi lengte etter våren og håpe, at på mandag er snøen borte....I wish;)

Ønsker dere en herlig og energisk helg!

Smil og klem
Nina

5 kommentarer:

  1. Høres ut som en koselig helg!!

    Tror vi bare kan drømme om at snøen er borte på mandag - skulle det ikke snø litt nå i helgen??

    Herlige vårbilder hvertfall!!

    Klem M

    SvarSlett
  2. Så koselig da... regner med at Ingvild er en av dem...=) kos dere masse. Lengter etter våren her også..Klem

    SvarSlett
  3. Åh, så skjønne stemningsbilder
    du deler, me like ♥
    kos deg med venninne helg ...
    høres helt toppers & herlig ut ...!

    Klem til deg

    SvarSlett
  4. Jentehelg høres supergøy ut! Tenker dere koser dere:)
    For et FLOTT arbånd! Vil ha!!:)

    Ha en fin helg!
    Klem!

    SvarSlett
  5. nydelig bilder du deler.
    håper du har hatt en gøy helg!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥