søndag 16. mai 2010

Comeback...dagen før dagen:)

Her er jeg igjen ;)
Det har vært travle dager her i heimen og bloggingen har måtte vente, men nå forsøker jeg igjen:)

I dag, den 16 mai har det striregnet! Men for all del, la regnet øse ned ......slik at det blir opplett i morgen:) Jeg måtte derfor finne frem noen solskinnsbilder fra Kr. Himmelfartsdag for å kjenne på våren igjen.

Vårens første softis på Fløyen, måtte det bli mange fler;)

Håper det står bra til med dere og jeg ønsker dere en fantastisk 17 mai feiring♥

Smil og klem
Nina

4 kommentarer:

  1. Heisann!
    Så kjekt å "se" deg igjen. Har savnet deg!

    Håper du får en knall 17. mai feiring i morgen,
    klem,I

    SvarSlett
  2. Velkommen tilbake! Ha en fin 17. mai. ☺

    SvarSlett
  3. Hei Nina! Så fine bilder av barna dine! God 17 mai til dere alle:)

    SvarSlett
  4. Velkommen tilbake og gratulerer med dagen.

    Ønsker dere en flott feiring.

    Stor klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥