torsdag 5. mars 2009

Brun kjole

Min eldste prinsesse har i lengre tid spurt om jeg ikke kan sy en BRUN kjole i ull til henne. Ja, du hørte riktig...BRUN! Lettere sjokkert over at hun ønsket en brun kjole...sa jeg selvfølgelig at det skulle jeg ordne. Grunnen til at jeg var sjokkert var at hun, som så mange andre 5 åringer er veldig opptatt av rosa. Rosa her og rosa der.....overalt faktisk!


Tanken om en brun kjole kom jo selvfølgelig ikke helt av seg selv....

For en stund siden sydde jeg en brun ullkjole til den minste prinsessen og den har vært utrolig populær. Så populær at begge jentene faktisk nå har hver sin brune kjole.....hurra sier mor:) Det er jo utrolig praktisk med de brune kjolene. Ikke bare er de flotte å se på,
men ingenting viser jo på de.....fantastisk:)

Denne kjolen sydde jeg i dag til den eldste prinsessen. Kjolen er i ull, med detaljer av perler og gullbånd (vi liker selvsagt litt ekstra stæsj).


Dette er den minste prinsessen sin kjole. Den er sydd i det samme ullstoffet og har hjerte og rysjekant nederst sydd i rosa stoff med prikker...utrolig søt:)



Har tidligere nevnt at vi jobber med en hjemmeside. Siden er langt fra ferdig, men det vil nok komme etterhvert. Her er linken slik at du kan ta en titt:

1 kommentar:

  1. Kjempefine begge kjolene! Og bildet av bror go søster på siden her er utrolig koselig. Ser ut som en ordentlig søskenidyll! Ha en fortsatt fin helg!
    Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥