onsdag 4. mars 2009

"Gamle" prosjekter

Har hatt noen små prosjekter liggende noen dager. Skulle jo selvfølgelig gjort de ferdig med en gang, men med alt for mange tanker og ideer i hodet blir enkelte prosjekter liggende en liten stund mens jeg kaster meg over nye prosjekter;) I ettermiddag har jeg derimot funnet noen av de frem igjen og gjort de ferdige:)

Prinsesse sjalet er en bestilling fra en venninne. Hun har bestilt det til sin skjønne lille prinsesse:)



Jeg har også gjort ferdig tre brede kuule pannebånd. Det ene rosa med glitter er til min største prinsesse. De to andre er en gave som snart blir sendt avgårde i posten....;)


1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentar på bloggen min Nina! Så fine merkelapper dere ha fått da! Har faktisk akkurat strikket pannebånd i samme stil til mine to.. Hedda var lite fornøyd da hun tok på seg sitt: Det stikker- var kommentaren. Hehe. Hun er inne i en periode da alt som skal på hodet stikker. Vi får se hvor lenge det varer.
    Vil gjerne bestille blusen av deg ja, den var så søt. Kan du lage den i str. 3 år? Vi snakkes ang resten. Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥