tirsdag 3. mars 2009

Jeg er godt fornøyd med dagens innsats :)

Tirsdag i dag og kun 1 dag igjen til jobbstart... igjen...?!?! Jeg fikk virkelig ånden over meg i dag og jeg er strålende fornøyd med resultatet. Maria og jeg har et stort ønske om å få laget en kjole som vi kan selge med tanke på 17 mai. Etter litt frem og tilbake er vi vel så nærme som vi " aldri" har vært;) Kan dette bli årets 17 mai kjole?


Jeg har også sydd en sommerbluse til den minste prinsessen min. Ble ferdig med den nå i kveld og har derfor ikke fått prøvet den på, men jeg håper virkelig at den sitter som den skal. Synes fargen var litt skjør og skjønn og passer nok godt på en sommerbrun prinsesse.




3 kommentarer:

  1. Så skjønn blusen var Nina! Kjolen også! Du har virkelig et sytalent, ingen tvil. Jeg holder meg til å sy småting og tilbehør ved siden av strikkingen, men klær blir det nok en stund før jeg våger meg på. Kanskje jeg må bestille en bluse til Hedda av deg, hvis du tar på det sånnt?

    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen takk Hilde:) Klart du kan bestille en bluse til Hedda;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥