fredag 3. april 2009

God Påske

Ja, da var det påske igjen. Det deilige med påske er jo faktisk at når påsken er ferdig er det vår. Jeg husker når jeg var lita jente..... Når påskeferien var over fikk vi lov til å ta på småsko og ut i gaten. Det luktet skikkelig vår selv om veien bare bestod av to snøfrie striper;) Sykkelen skulle også frem og de to snøfrie stripene i gaten ble godt benyttet....he he.

Nå har barna mine allerede benyttet småsko en god stund og syklene har vel vært i bruk i 1 1/2 mnd. Her i Bergen har det vel ikke vært snø i gatene på 2 mnd og våren er godt i gang. Deilig er det, og bedre skal det bli. For vår del blir det hjemme påske i år. Vi satser på mye godt vær slik at vi kan få ordnet opp i hagen vår og blir det dårlig vær har vi jo selvfølgelig mange prosjekter innendørs også.

Når det gjelder strikkingen og sying har jeg for all del ikke tatt en pause. Har levert endel bestillinger den siste tiden, men ikke på noen nye produkter og de har derfor ikke blitt tatt bilde av. Har en bukse, bluse, kjoler, skaut og noen sjal liggende som uferdige prosjekter og jeg skal nok legge ut bilder når jeg blir ferdig:) Jeg er også i gang med å male et bilde. Er nok bare i startfasen ennå, men håper at det blir bra når det en gang blir ferdig:)

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en riktig God Påske!

Stor klem Nina

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥