onsdag 29. april 2009

Rosa rosa rosa rosa....


Har jo hatt endel prosjekter liggende en stund og i dag har jeg gjort ferdig noen av de. Til min store forskrekkelse er alle blitt rosa .........! Jeg har faktisk andre stoffer liggende altså, men denne gangen ble alt ROSA !!!!!

Her kommer bilder av prosjektene som har blitt ferdige i dag. Beklager at det ble litt dårlige bilder... :(


Kjole i rosa bomullstoff med små prikker. Kantbånd i silke og silkebånd i midjen, glidelås i ryggen. Til denne kjolen har jeg også sydd et hodetørkle (skaut) i samme stoff.


Jentene har lenge mast om en rosa fleecekjole til bruk i barnehagen etc. Nå har jeg omsider blitt ferdige med de og det var jo greit å få de ferdige til sommeren...thi hi;)







Den øverste kjolen er til storesøster. Den er sydd i rosa fleecestoff og har fått blondebånd i midjen. Har også applikert et hjerte med sølv rundt nede på kjolen.


Den nederste kjolen er "lille" tupsi sin. Den er sydd i samme fleecestoff som den over, men har fått blondebåndet nederst på kjolen. Denne kjolen har fått to bobler med sølv perler og sølv rundt.


Her kommer en haremsbukse sydd til den største jenten min. Rosa bomullstoff med små hvit ruter. Strikk nederst på beina og ribb med strikk i livet. Denne blir nok super til sommeren:)


I tillegg til de andre bestillingene som jeg rett og slett har glemt å ta bilde av, har jeg ferdiggjort to stykk pannebånd. Det blå har svigermor bestilt til seg selv. Det rosa (dårlig bilde) er til "lille" snupsi mi:)





2 kommentarer:

  1. Du er jammen produktiv!Trodde du var på jobb i dag jeg ;) Kunne godt tenke meg en sånn bukse til Hedda til sommeren hvis du vil lage da? Klem

    SvarSlett
  2. So fliiink du e Nina!!! kjempefine kjola! Og sånn haremsbukse e soooo fint!! Kunne tenke mej det sjøl ej...:)

    Ja du fe berre "bestille" mej om det skulle være ei anledning du treng hjelp med makeupen! Ingen problem!! :)

    Goood 1.mai helg!!!
    Klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥