mandag 27. april 2009

Ny mobil?

Ja, nå må jeg innrømme at det begynner å krible etter en ny mobil....! Jeg er av den typen som MÅ skifte ut mobilen med jevne mellomrom. Når maks ett år er gått er jeg utrolig lei den jeg har og føler for en fornyelse. Akkurat NÅ har jeg derfor veldig lyst på en ny mobil. Tidligere har det vært slik at jeg kunne satt fingeren på noe som liksom ikke fungerte på de gamle mobilene....eksempelvis mobil slår seg av selv, stygge striper på skjermen, dårlig lyd, trege taster etc etc. Da har jeg liksom hatt en unnskyldning for å skifte til ny mobil. Problemet nå, er at jeg ikke har noen unnskyldninger.....uggh! Mobilen fungerer helt strålende og jeg har ingenting å utsette på den....!

Vel vel, men titte kan jeg ;) Har tittet litt på følgende mobiler, men klarer ikke å bestemme meg....



Skal jeg velge en iPhone fra Apple?




Eller skal jeg velge en Nokia 5800?

Er blitt litt fasinert av touch skjerm og har veldig lyst på det, men kanskje jeg burde bare holde til meg "vanlige" taster og ikke svikte Sony Ericsson?

He he....tror jeg må tenke videre på det....

Ha en fin fin mandag:)

Nina

7 kommentarer:

  1. Hvis du skal ha iPhone hadde jeg vente til juni, for da lansere de nye iPhone.

    SvarSlett
  2. Kjenner til den "mobilyttelysten" ja.. Du får arrangere en liten ulykke da.. (miste den i do??) og så tilfeldigvis ha en ny telefon på lur! Klem

    SvarSlett
  3. Takk for tips Strikkelaura, men klarer jeg å vente heeeelt til juni da?

    SvarSlett
  4. Hilde; ja jeg har vurdert ulike ulykker... hihi;)
    Hadde med mobilen på løpetur i regn i kveld.....

    SvarSlett
  5. Har akkurat lastet inn stitchminder på min iphone, gøysi skal jeg si deg! For oss strikkeglade er det et must :-)Må bli iphone da..
    Klem

    SvarSlett
  6. Klart du skal ha en iPhone! Jeg var også litt treig med å overgi Sony Ericsson... men med iPhonen er det verdt det. Den er liksom litt mer en en vanlig touch telefon! Kan vare greit å ha en ekstra telefon hjemme også, så du trenger ikke "miste" den gamle i sjøen ;-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥