onsdag 4. november 2009

Babushka

Jeg synes Babushka dukkene er så søte. Lurer på om jeg skal ønske disse dukkene til lille prinsessen til jul? Den store prinsessen har jo allerede røde Babushka dukker og da synes jeg de rosa hadde vært supre til lille prinsessen:)

Jeg har også noen sy- planer og kunne tenkt meg stoff med Babushka mønster, men hvor kan jeg finne det? Noen som har noen idèer? Babushka dukkene trenger ikke være så store og kan gjerne være i litt duse farger:)


Sjekk denne flotte vesken har, utrolig kuul spør du meg:)
Jeg er hjemme i dag med en febersyk prins. Akkurat i skrivende stund sover prinsen fortsatt, jeg har sendt jentene avgårde i barnehage og skole. Jeg har også satt en deig til brytebrød og hårkuren er i håret;) Ja ja, jeg har jo vært effektiv så langt i hvertfall.
Ha en fin torsdag og kanskje vil vi se solen i Bergen by i dag:)


smil og klem

Nina

1 kommentar:

  1. Hei og takk for hyggelig hilsen!
    Babushka stoff finner du på stoff og stil, og på etsy.com og dukker kan du kjøpe hos http://www.sweetmemories.no/
    Ha en fin dag!
    Klem Tonje

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥