mandag 2. november 2009

Lille prinsessen hangler

Den minste prinsessen min har vært syk i helgen og hangler litt fortsatt. Feber og forkjølelse, men skal vi kalle det svineinfluensa??...Formen har heldigvis vært stigende i dag så vi får se om vi sender henne i barnehagen i morgen...

I dag hadde vi store planer om å bake litt, men i mangel på både fersk- og tørrgjær var det store spørsmålet hva skal vi bake??

Når jeg baker, liker jeg å bake noe jeg kan fryse ned og ta opp ved en senere anledning, og i utgangspunktet synes jeg at bakervarer bakt på bakepulver.....ikke smaker godt etter og ha vært fryst ned. Enden på visa ble at vi skulle bake Marmorkake!! Ikke husker jeg sist jeg bakte en slik kake (kan det ha vært ungdomsskolen?). Her er resultatet: (bakte like godt dobbelporsjon når vi først var i gang;)


















Litt dårlige bilder, men Marmorkaken ble deilig og saftig og veldig populær. Oppskriften fant jeg her .


Ha en fin fin mandagskveld!

smil og klem

Nina

3 kommentarer:

  1. For en skjønn sjukling!♥ Har på følelsen av at alle er syke for tiden, enten det er det ene eller andre. Håper hun blir fort frisk igjen og at alle dere andre holder seg friske! Kaken så deilig ut! God bedring i heimen! Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Stakkars liten! God bedring! Her er det også svineinfluensa...
    God klem Hege

    SvarSlett
  3. Mmmm...den kaka så go ut!
    Håper du får deg en Nespressomaskin en dag.
    Kanskje er du heldig til jul ;o)
    Kjerstiklem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥