tirsdag 24. november 2009

To hus tett i tett...

Her i Vestlandets hovedstad er vi nesten naboer til de to berømte husene To hus tett i tett.
Her kan du mimre litt;)

Nå har jeg derimot fått mine egne to hus tett i tett. Synes disse zink husene er utrolig koselige og skaper en god stemning.

Her i huset har vi hanglet litt i dag. Tok den berømte vaksinen i går og har absolutt fått kjent litt på bivirkningene i dag, men vi satser på at alt blir mye bedre i morgen:)

Ha en fortsatt fin kveld, nå er det snart Greys:)

Smil og klem

Nina

5 kommentarer:

  1. gratulerer med de to husene!
    skulle gjerne hatt noen sånne.

    SvarSlett
  2. Ja, de er superkoselige.♥ God bedring! Klem H

    SvarSlett
  3. De er knall fine! Har kjøpt meg et lignende jeg også :)

    SvarSlett
  4. Ja jeg liker godt de husa der!!
    klem K

    SvarSlett
  5. Huff jeg ble superdårlig av vaksinen, men heldigvis varte det bare en natt og en dag.. Armen var vond lenger men det gikk greit!

    God bedring!

    Klem T

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥