fredag 16. oktober 2009

Endelig fredag



Da var vi her igjen....fredag...hurra:)
Det er noe vanvittig deilig med de fredagene.
Hele uken går man og lengter etter fredag, og plutselig er den der.
En ting er i hvertfall sikkert, den kommer og går veldig fort;)

Etter at vi fikk barn har begrepet tid fått en helt annen mening synes jeg. Før jeg fikk barn sa alle " du ser på barna at du begynner å bli gammel". Hmmm det kommer nok ikke til å skje meg, tenkte jeg! Men jeg kan vel bare innrømme at jo da , jeg er nok ikke 25 år lenger, men bare veldig nære;) hi hi


Nå er vi allerede kommet til midten av oktober og det er vel ingen tvil at høsten har kommet.


I dag har jeg funnet frem vasen hvor det står: A fallen leaf is nothing more than a summer's wave goodbye". Og det passer jo bra på en nydelig dag høstdag i Bergen.




Håper dere alle får en riktig god helg!

klem

Nina

1 kommentar:

  1. God helg!
    Her inneholder helgen bla. feiring av en 25 års dag, fnis!!! ;-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥