torsdag 4. juni 2009

Pjusk...

På besøk i trøndelagen har jo landsdelen vist seg fra en særdeles kald side...brr! I dag er det hele 5,4 grader og i morges haglet det!!!!!!! Dette har da ført til at jeg har fått meg en lei forkjølelse....


Ganske irriterende faktisk, siden jeg skal på fest på lørdag. Vi skal nemlig ha 20 års reunionsfest siden vi gikk ut av ungdomskolen. Håper at formen blir betraktelig bedre frem til lørdag, fordi dette har jeg gledet meg til.
Ja ja, godt at jeg har strikketøyet mitt med i hvertfall;)
Nina

2 kommentarer:

  1. Stakkars deg da! God bedring! Bildet var jo veldgi likt deg ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Uff så kjedelig..... Sender en god bedringsklem, oghåper du kommer deg fort. Godt du har strikketøyet i nærheten ;)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥