søndag 29. november 2009

Julegaveforslag....til ettertanke

Etter en super helg på Geilo er vi nå hjemme igjen.
Rart med det der; borte bra, men hjemme BEST:)
Jeg må innrømme at det var deilig å komme hjem til barna igjen. Etter kun 2 netter borte savner jeg mine 3 søte små...... hihi:)

Satt på toget hjem i går og kom over en liten notis i en avis.
Det var julegaveforslag....til ettertanke vil jeg si.

Til din fiende, tilgivelse
Til din motstander, toleranse
Til en venn, hjertet ditt
Til en kunde, service
Til alle, nestekjærlighet
Til barn, et godt eksempel
Til deg selv, respekt
Oren Arnold

Håper du får en fin fin mandag!


Smil og klem
Nina

4 kommentarer:

  1. Nydelig julegaveforslag og absolutt viktig!

    Ha en fin dag,
    klem, I

    SvarSlett
  2. Hoppas att du har haft en fin dag!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvarSlett
  3. Fine ord!
    Håper nedvaskingen går bra, tenk så deilig når du er ferdig! :)

    Ha en fin dag.

    Klem T♥

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥