mandag 30. november 2009

Retro julekalender??

Da henger julekalenderen klar på veggen.

Julekalenderen sydde min tante til meg da jeg var 8 år, så den kan vel nesten kalles retro;) ???
Jeg synes den er utrolig fin og det er en selvfølge at mine barn også får bruke den. Ettersom jeg har 3 barn er det litt vanskelig å fylle kalenderen opp med 72 gaver!!!! Løsningen er at jeg legger frem 3 gaver hver kveld. Det kan også være vanskelig å få plass til 3 gaver faktisk........da blir løsningen skattekart for å finne dagens pakker;)

Håper alle som stikker innom får en fantastisk kveld!

Smil og klem
Nina

6 kommentarer:

  1. Den var supersøt!!♥ Ja, sånne minner og skjønne ting som man arver eller har tatt med seg fra egen barndom må jo brukes! Ha en kjempefin uke! Klem H

    SvarSlett
  2. For en uttrolig herlig adventskalender og en god ide med skattejakt;)
    Tipper de gleder seg masse til i morgen;)

    Ha en fin kveld,
    klem, I

    SvarSlett
  3. Den va bare så koselige!! Søte nissebarn!
    klem K

    SvarSlett
  4. Who ho! Hyggelig gjensyn med kjempefin kalender:) Stella er nok litt liten i år, men neste år er nok tvillingkalenderen på veggen! Tror imidlertid at noen nisser og julenek trenger en liten oppstramming før den kommer opp:) Ha en fin 1. desember! Vi skal i Operaen i dag og se på Nøtteknekkeren (å hvor jeg gleder meg!).
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei. Så flott kalender! Veldig gøy med retro. Jeg har en retrokalender jeg også (se blogg)med nissebarn i 60-talls look. :-)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en liten kommentar, da blir jeg veldig glad♥